Contact
 

Contact

Algemeen telefoonnummer voor vragen: (076) 502 91 96 (van 8.00 tot 17.30 uur)

Afdeling Afspraken & Informatie

Voor het maken van afspraken voor diverse onderzoeken en vragen over thuisprikken en oproepdienst, op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.30 uur.

T (076) 502 91 96
F (076) 502 91 72

Trombosedienst

T (076) 502 91 50
I www.srtb.nl

FEAD; Financieel Economische Administratieve Dienst

(voor vragen over facturen)
T (076) 502 93 36
debiteurenshl@shl-groep.nl

Gespreksopname

Ten behoeve van de opleiding/ coaching van onze medewerkers en het continu verbeteren van de kwaliteit van de telefonische dienstverlening kunnen incidenteel telefoongesprekken worden opgenomen. Mocht dit het geval zijn, dan zullen uw persoonlijke gegevens, die in het gesprek aan bod zijn gekomen, op geen enkele wijze worden gebruikt of vastgelegd. Na het terugluisteren van het gesprek wordt de opname direct vernietigd (maximale bewaartermijn is 1 maand).

Heeft u een verbeterpunt of klacht?

SHL-Groep doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wanneer u niet geheel tevreden bent over de dienstverlening van SHL-Groep horen wij dit graag. U kunt zich dan wenden tot de afdeling Kwaliteit. Deze is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur via het nummer (076) 502 91 00.

Natuurlijk kunt u ook schriftelijk of per e-mail reageren. Vermeld bij de omschrijving van uw klacht ook uw volledige naam, geboortedatum en adresgegevens zodat wij uw klacht direct in behandeling kunnen nemen.

SHL-Groep
Afdeling Kwaliteit
Postbus 228
4870 AE ETTEN-LEUR
kwaliteit@shl-groep.nl

Afspraak maken

Maak een afspraak

Vind een locatie voor uw onderzoek

 

Neem contact met ons op